FAQ - Lux-Case.fi

Älä epäröi ottaa yhteyttä ystävälliseen asiakaspalveluumme, vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi. Asiakaspalvelu: support@lux-case.com

1. Onko tilaukseni jo lähetetty?

Toimitamme arkipäivisin. Jos tilaat ennen kello 17.00, lähetämme tuotteesi jo samanapäivänä. Jos tilaus on tehty kello 17.00, jälkeen lähetämme tuotteesi seuraavana arkipäivänä.

2. Mikä on toimitusaikanne?

 Lähetämme tuotteita päivittäin käyttäen Tanskan ja Ruotsin postipalveluita. Normaali toimitusaikamme on 5-7 arkipäivää

3. Mitä toimitustapaa käytätte?

 Meillä on ilmainen kuljetus ja kaikkitilaukset toimitetaan Tankan ja Ruotsin postipalveluiden kautta normaalilla postilla.

4. Toimitetaanko tuotteet kotiinkuljetuksella?

 Kyllä, normaalisti tuotteet toimitetaan suoraan kotiisi. Joitain poikkeuksia voi olla alueesta riippuen, epäillessäsi ota yhteyttä paikalliseen postiin.

Palautukset

1. Haluan palauttaa tilaukseni tai osan niistä, onko se mahdollista?

 Kyllä, jos tuote on avaamaton ja alkuperäisessä kunnossa. Voit lukea lisää palautus menettelystä tämän linkin kautta: Link. Ollessasi epävarma tuotteen palautus kelpoisuudesta älä epäröi ottaa yhteyttä ystävälliseen asiakaspalveluumme, he auttavat sinua mielellään ja vastaavat kysymyksiisi.

2. Onko tuotteeni mahdollista vaihtaa?

 Kyllä, Sinulla on mahdollisuus palauttaa tai vaihtaa tuotteet niiden ollessa palautus kunnossa eli avaamattomassa pakkauksessa ja alkuperäisessä kunnossa. Jos sinulla on kysymyksiä tai haluat lisätietoja tuotteen vaihdosta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Verkkokauppa

1. Olen tilannut tuotteen teiltä, mutta en enää löydä sitä verkkokaupastanne?

 Luultavasti olet tilannut viimeisen tuotteemme, kun tuote on loppuunmyyty se poistuu automaattisesti verkkokaupastamme. Heti kun saamme tuotetta taas varastoomme se ilmestyy takaisin verkkokauppaamme.

2. En löydä puhelintani verkkokaupastanne, voiko olla mahdollista että teillä ei ole valikoimassa tuotteita puhelimeeni?

Meillä on Norjan, Ruotsin ja Suomen suurin valikoima älypuhelinten suojakuoria eli on todennäköistä, että meillä on tuotteita myös sinunkin puhelimeesi. Koita etsiä puhelintasi myös ''sekalaista'' osiosta valmistajan merkin perusteella. Jos sinulla on juuri markkinoille tullut älypuhelin voi olla mahdollista, että meillä ei ole vielä tuotteika kyseiseen puhelimeen. Älä huolestu – Me otamme tuotteet valikoimaamme heti kun ne ovat saatavilla. Eli se on vain ajankysymys milloin saamme valikoimaamme tuotteita myös sinun puhelimeesi.